Friday, August 15, 2008

Adakah aku benar2 cinta dia?adakah aku benar2 syg dia?adakah krn terlalu lama tiada bsua,aku andai diri aku masih sayang n cinta dia? Adakah itu cinta?adakah rindu aku dikatakan mcintai dia.....19mei...3pg

Menangis indah...bsukur lbh indah. Btakwa memang terlalu indah...........

Ia dtg lagi...perpisahan lg. Berkumpul awalnya dan awal pg semalam ia ’beredar’ menyusut kembali. Tiada ’kbisingan’ lg. Rindu ,sunyi dan sepi. Ia ingin aku kembali pd ’awal’.....................


Aku harap, ia benar2 mgembirakan aku...aku harap ia akan mjadikan dia seorang penyelamat.... esok? Aku bserah pdNYA.........4mei 2008

Ia pasti sepatutnya mgembirakan aku... aku masih kalah.....4pg 24 mei

Setiap manusia pasti ’kenal’ ujian ...setiap ujian itu sukar utk kita lalui...2.3pg 19 mei 2008


Salahkah jika kita membantu seseorg yang memerlukan bantuan. Tidak salah menolong seseorg di dalam kesusahan...betul kan? Semoga dia murah rzeki.ALLAH MASIH SAYANG DIA...19 MEI 3PG

No comments: